Növény kivonatok

GYÓGYNÖVÉNYEK ÉS KIVONATOK
A gyógynövények és a kivonatok olyan növények és kivonatai, amelyeket értékes összetétele és hatóanyag-gazdagsága miatt az emberek több százezer éve nagyra értékelnek világszerte.

Nézet:
Sorrend:

Kivonatok - mi ez?
A kivonat a latin nyelvi kivonatból van, vagyis az, amit kivonnak. Kémiai vegyületek oldata, gyógynövény-kivonat, amely hatóanyagokat tartalmaz.

A kivonatok a növények különböző részeiből nyerhetők, pl. levelek, virágok vagy szárak. Felszabadulásuk extrakcióval, azaz a kívánt komponens diffúzióval történő extrakciójával történik.

Kétféle kivonat különböztethető meg, nevezetesen:

koncentrált kivonatok, amelyekben az összetevő koncentrációja magasabb lehet, mint a természetben előforduló,
közönséges kivonatok, amelyekben a kívánt komponens koncentrációja hasonló lehet a természetben előfordulóhoz.
A növényi kivonatok, valamint a gyógynövények nagyon sok értékes tulajdonsággal bírhatnak, mindezt a hatóanyag tartalmának köszönhetően. A kivonatok közé tartoznak: polifenolok, flavonoidok, illóolajok és vitaminok.

Népszerű gyógynövények és kivonatok
A gyógynövények és kivonatok számos különböző termék összetevőjeként használhatók, beleértve. a kozmetikában testápolók, tonikok, krémek elemeiként vagy étrend-kiegészítőként.

A legkedveltebb gyógynövények, amelyek általánosan használhatók: csalán, kamilla, rózsafű, útifű, borsmenta, gyermekláncfű vagy cickafarkfű és máriatövis.

A gyakran előforduló kivonatok között azonban megkülönböztethetünk bojtorján, körömvirág, aloe vera, levendula, zsálya, zsurló vagy kamilla kivonatát.

Gyógynövények és kivonatok – ajánlatunk
Kínálatunkban egyéb gyógynövényeket és kivonatokat is találhat, amelyeket rengeteg hatóanyag különböztet meg, pl.

ashwagandha kivonat,
bambusz kivonat,
tribulus terrestris kivonat,
hericium erinaceus kivonat,
piperin,
görögszéna,
afrikai mangó,
zöld kávé,
szibériai ginzeng.
A gyógynövények és kivonatok széles körben elterjedt elérhetősége és széleskörű felhasználása rendkívül népszerűvé teszi ezeket a termékeket a fogyasztók körében.